Osnovni uvjeti za aktivaciju korisničkog računa: fizička osoba s navršenih 18 (osamnaest) godina, ne starija od 65 godina, neograničeno poslovno sposobna, državljanin Republike Hrvatske, s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, vidljiva redovita mjesečna primanja, neblokiran i nezaštićen tekući račun Ukoliko zadovoljavate navedene osnovne uvjete možete predati zahtjev putem Internetskog obrasca u kojem treba, prema uputama na stranici, ispuniti obrazac za registraciju sa svojim podacima, obavezno pročitati Opće uvjete te kliknuti na "REGISTRACIJA". Nakon izvršene registracije, za aktivaciju korisničkog računa potrebno je dostaviti traženu dokumentaciju.
Potrebna dokumentacija je: promet po tekućem računu unazad mjesec dana (od trenutnog datuma do unazad 30 dana), preslika kartice tekućeg računa na kojoj su vidljive ime i prezime vlasnika tekućeg računa te IBAN, preslika prednje i stražnje strane osobne iskaznice. VAŽNO: Nikako ne slati platne liste, jer u protivnom zahtjev neće biti obrađen. Sva dostavljena dokumentacija mora biti vidljiva i čitka. Na preslici kartice računa mora biti vidljivo ime i prezime te IBAN vlasnika računa.
Način dostave dokumentacije: promet po tekućem računu i preslike kartica mogu se dostaviti putem e-maila na info@photobip.hr i/ili podrska@photobip.hr te putem aplikacija WhatsApp i/ili Viber na broj telefona +385 91 110 33 44, NAPOMENE: ukoliko redovita primanja dobivate po žiro računu u tom slučaju je potrebno, uz promet po tekućem računu i preslike kartice, dostaviti promet po žiro računu unazad mjesec dana i presliku kartice žiro računa dokumentaciju možete skenirati, slikati mobitelom, tabletom i/ili fotoaparatom te poslati na već navedene načine promet po tekućem računu možete zatražiti u banci u kojoj imate otvoren tekući račun putem e-maila i/ili telefonski i/ili skinuti sa Internet bankarstva te poslati na već navedene načine ukoliko je osobna iskaznica nevažeća ili je nemate tada je potrebno dostaviti potvrdu o izradi osobne iskaznice i staru osobnu iskaznicu (ukoliko je imate) gdje su vidljivi ime, prezime i adresa prebivališta
Zahtjev će biti u što kraćem roku obrađen o ćemu će korisnik dobiti obavijest putem maila i sms-a da li mu je zahtjev odobren ili nije. Ukoliko je odobren usluga će biti odmah aktivirana i prvu informaciju ćete dobiti na registriranu email adresu kroz nekoliko dana. A ukoliko nije odobren, novi zahtjev će se moći ponovno predati za 30 dana. Ako je i ostvareno pravo na pozajmicu, ista će se odmah isplatiti na registrirani tekući račun. NAPOMENE: korisničku podršku možete dobiti u radno vrijeme, a svaki mail i zahtjev koji zaprimimo izvan radnog vremena biti će obrađen slijedeći radni dan ako korisnik ima otvoren tekući račun u Addiko banci pozajmica će biti na raspolaganju u roku nekoliko minuta ako korisnik nema otvoren tekući račun u Addiko banci pozajmica će biti na raspolaganju u toku dana (banke knjiže transakcije iza 9:00, 12:00, 15:00) ili sljedeći radni dan ukoliko je isplata izvršena iza 15:00
U slučaju kašnjenja plaćanja računa kupljene netINFO.hr usluge, kašnjenja plaćanja računa za obradu zajma i kašnjenja sa povratom iznosa zajma, sukladno Općim uvjetima, klijent će biti u obvezi: plaćati zakonske zatezne kamate po stopi važećoj na dan ulaska u kašnjenje pa do dana podmirenja cjelokupnog duga, pet (5) dana od ulaska u kašnjenje, sukladno Ovršnom zakonu, pokreće se postupak prisilne naplate – ovrhe, pokretanjem postupka prisilne naplate – ovrhe, dugovanje korisnika se uvećava za troškove odvjetnika, javnog bilježnika i eventualne sudske troškove, pravomoćnim ovršnim rješenjem blokira se korisnikov račun sve do naplate ukupnog dugovanja, uključujući troškove pokretanja prisilne naplate – ovrhe, pravomoćno rješenje o ovrsi, blokada računa i prisilna naplata se evidentiraju i utječu na budući kreditni rejting korisnika naših usluga, nenaplaćena potraživanja mogu se prenijeti na treću osobu, koja će ih naplaćivati sukladno svojoj poslovnoj praksi
Za zajam nije potrebno odobrenje Ministarstva financija te isti ne podlježe Zakonu o potrošačkom kreditiranju prema članku 3. stavka 1. točka d) Zakona o potrošačkom kreditiranju.
Nove usluge, ukoliko ih korisnik želi, ne obnavljaju se automatski, korisnik je, sukladno Općim uvjetima, dužan sa svojih korisničkih stranica, ponovo zatražiti novu uslugu.